- Întocmirea dosarelor de personal;
- Întocmirea contractelor individuale de muncă;
- Întocmirea actelor adiționale de modificare a elementelor sau clauzelor contractelor individuale de muncă, precum și în legătură cu încetarea contractelor individuale de muncă conform informațiilor specifice transmise de client;
- Întocmirea şi transmiterea Registrului electronic de evidenţă a salariaţilor;
- Întocmirea ştatelor de plată a salariaţilor;
- Rapoarte specifice: ştate de plată, desfășurătoare de contribuții, beneficii etc.;
- Întocmirea adeverințelor necesare obținerii de credite bancare pentru veniturile realizate în baza contractelor existente, adeverințe stagiu de cotizare CAS, adeverințe ce atestă calitatea de asigurat în sistemul de sănătate, adeverințe de vechime, adeverințe stagiu de cotizare în sistemul asigurărilor de șomaj;
- Întocmirea şi depunerea declaraţiei 112 şi a altor declaraţii aferente salariilor;
- Întocmirea de adeverinţe pentru salariaţi;
- Întocmirea şi depunerea declaraţiei 205;
- Întocmirea şi depunerea declaraţiilor rectificative, dacă este cazul;
- Completarea ordinelor de plată privind datoriile salariale şi informarea lunara a clientului privind datoriile acestuia;
|